مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-27پزشكي

قرنطینه خانگی 3710 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در کردستان


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از هفته گذشته تا کنون 3 هزار و 710 نفر در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

- مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد: قرنطینه خانگی 3710 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در کردستان ایسنا/کردستان مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از هفته گذشته تا کنون 3 هزار و 710 نفر در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

حسن محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشریح اقداماتی که از هفته گذشته تاکنون در قالب طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: اطلاع رسانی با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط تیم های فعال در این طرح با کمک به شناسایی و ارجاع به موقع مبتلایان به مراکز درمانی، رفع موانع قرنطینه، کمک های معیشتی و فراهم آوری خدمات تکمیل درمان از جمله مواردی است که در این طرح به آن پرداخته می شود.

وی با اشاره به تشدید فعالیت تیم های رهگیری طرح شهید سلیمانی در دومین ماه از سال جاری با توجه به موج چهارم کرونا عنوان کرد: با توجه به افزایش مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از کرونا از شهروندان فهیم کردستانی تقاضا داریم رعایت دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی 3710 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در کردستان

قرنطینه خانگی 3710 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در کردستان