مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-27اقتصادي

اینجا منتظر ایده های شما است


مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام از حمایت و پذیرش ایده های کاربردی و نوآورانه در این مرکز خبر داد و گفت: ارائه خدمات به جوانان خلاق و ایده پرداز تا مرحله تجاری سازی ایده رایگان است.

- یاسر بشارتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام در راستای توسعه تجاری سازی فناوری، شناسایی افراد نخبه و کارآفرین و حمایت و مشارکت در طرحهای فناورانه دانشجویان، دانش آموختگان و سایر علاقمندان به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و فناوری با اجرای برنامه ملی توسعه کسب و کارهای فناورانه جوانان از اواخر شهریورماه سال 1398 با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی ایلام آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 رویداد در سه فاز ترویجی، نوآوری و شتابدهی در این مرکز برگزار شده است، گفت: فناوری اطلاعات، الکترونیک، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی از حوزه های تخصصی فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام است.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام به خدمات ارائه شده در مرکز منش ایلام اشاره کرد و افزود: تأمین دفتر کار برای تیم های علاقه مند کسب و کارهای نوپا در یک بازه زمانی مشخص، شناسایی و بکارگیری مربیان مناسب در مرکز در جهت هدایت و ارائه مشاوره به کسب وکارهای نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا منتظر ایده های شما است

اینجا منتظر ایده های شما است