مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-27ورزشي

وزرشکاران یزدی برای کسب سهمیه المپیک حمایت ویژه می شوند


مدیرکل اداره ورزش و جوانان یزد، با اشاره به به برنامه های توسعه ای این اداره کل برای ورزش بانوان در سال 1400، گفت: حمایت ویژه از دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی و قهرمانانی که در آستانه کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک هستند از جمله برنامه های شاخص ورزش و جوانان یزد در سال جاری است.

- مسعود شریعتی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که بانوان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند، اظهار کرد: در حال حاضر 49 هیئت ورزشی فعال ویژه بانوان در استان یزد ساماندهی شدند.

وی افزود: در سال 1400 برنامه ریزی های متعددی به منظور توسعه ورزش بانوان در دستورکار ادراه کل ورزش و جوانان استان یزد قرار گرفته است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان یزد در رابطه با برنامه های سال جاری در این استان، گفت: در بخش قهرمانی و حرفه ای کارگروهای جذب اسپانسر تشکیل شده که قرار است از این طریق توجه حامیان مالی  به پتانسیل های ورزش بانوان در استان جلب شود.

شریعتی استعدادیابی، پرورش ورزشکاران مستعد، برگزاری اردوهای منظم و سالانه و همچنین حمایت ویژه از دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی و قهرمانانی که در آستانه کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک هستند را از جمله شاخص ترین برنامه ها و مصوبات تعیین شده در جلسه با هیأت های ورزشی استان دانست و تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش همگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرشکاران یزدی برای کسب سهمیه المپیک حمایت ویژه می شوند

وزرشکاران یزدی برای کسب سهمیه المپیک حمایت ویژه می شوند