مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-27سياسي

رییس شورای شهر سمنان به مدیر متخلف لقب «پاکبان بزرگ» داد!


رییس شورای شهر سمنان به مدیرعامل متخلف سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده و سپس با دستور ستاد کرونا برکنار شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمسعود سیادتی، رییس شورای شهر سمنان پیش از ظهر امروز در نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان به حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل متخلف سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده و سپس با دستور ستاد به حق دانست.

سیادتی افزود: خدا را شاکریم علی رغم تلاش بسیاری از افراد که سال هاست به دنبال سیاه نمایی هر اقدامی بوده اند، هیچ یک از پرسنل شهرداری، شهردار، معاونان، رؤسای مناطق، کارکنان سایر سازمان ها و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان خلاف قانون دستورات رفتار نکرده اند.

او ادامه داد: درخواست اینجانب به عنوان نماینده مردم از شهردار و کارکنان این است که این اتفاقات ذره ای در ارادهٔ خدمت به شهروندان تأثیر منفی نگذارد و مانند همیشه در صف اول خدمتگزاری باشند.

رییس شورای شهر سمنان از استاندار سمنان تقاضای اتخاذ تدابیری در جهت رفع گسترش سایه ترس و وحشت بر حوزه خدمت شد و گفت: گسترش ترس و وحشت مصیبتی است که سال هاست بر برخی از دستگاه های اجرایی سایه افکنده و باعث شده خدمت رسانی به شهروندان کمرنگ، با تأخیر و با سلب روحیه جهادی همراه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر سمنان به مدیر متخلف لقب «پاکبان بزرگ» داد!

رییس شورای شهر سمنان به مدیر متخلف لقب «پاکبان بزرگ» داد!