مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-27سياسي

محلات کرمانشاه میزبان جشنواره «مهرواره محله همدل» شدند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از اجرای پویش سراسری «مهرواره محله همدل» در راستای رسیدگی به مشکلات و اولویت های مردم در محله های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، از اجرای پویش سراسری مهرواره محله همدل در راستای رسیدگی به مشکلات و اولویت های مردم در محله های استان خبر داد و اظهار داشت: در این پویش مشکلات حوزه های اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و آسیب های اجتماعی بررسی می شود.

وی ادامه داد: اولین قدم برای شرکت در این پویش ثبت ایده های مردمی با ارسال پیامک به شماره 5000175 است؛ ایده های که با محوریت ائمه جماعات محلات و ساماندهی گروه های جهادی به منصه ظهور می رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت محلات و مجموعه های آن برای مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله استفاده می شود، گفت: طرح هایی که از سطح محلات می رسد مورد بررسی قرار می گیرد و هر کدام که قابلیت اجرایی داشته باشد با توجه به حضور متمکین و مسئولیت آنان در زمینه مسائل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت بخشی در محلات اجرا می شود.

احمدی با بیان اینکه 140 روحانی در مناطق روستایی و شهری در اجرای این طرح مشارکت دارند، تصریح کرد: این طرح از اول ماه مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات کرمانشاه میزبان جشنواره «مهرواره محله همدل» شدند

محلات کرمانشاه میزبان جشنواره «مهرواره محله همدل» شدند