مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-27سياسي

جلوگیری از فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در مشهد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هم‎زمان با آغاز طرح برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در خراسان رضوی از فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در مشهد جلوگیری شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هم‎زمان با آغاز طرح برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در خراسان رضوی از فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در مشهد جلوگیری شد.

یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح روز گذشته با هماهنگی پلیس امنیت اخلاقی، نماینده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، نمایندگان انجمن راهنمایان گردشگری و انجمن دفاتر و شرکت های خدماتی مسافرتی استان، از فعالیت یک تور گردشگری غیرمجاز در مسیر روستای آبقد مشهد جلوگیری شد.

وی افزود: این تور گردشگری هیچ گونه مجوزی نداشت و با تبلیغات غیر مجاز در فضای مجازی پس از جذب متقاضی اقدام به برگزاری تور کرده بود.

در این تور گردشگری غیرمجاز حدود 80 نفر شرکت کرده بودند که اعزام آن ها با چهار دستگاه مینی بوس برنامه ریزی شده بود، اما شرکت کنندگان در این تور با سه دستگاه مینی بوس و 15 دستگاه خودروی سواری عازم سفر شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در مشهد

جلوگیری از فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در مشهد