مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-27اقتصادي

جلوگیری از تضییع 8 هزار میلیارد از مطالبات تامین اجتماعی تهران توسط سازمان بازرسی


حسب انجام بازرسی از ادارات کل تامین اجتماعی غرب و شرق تهران بزرگ مشخص شد در مجموع مبلغ بیش از 8 هزار میلیارد ریال پیرامون «پیمان های محاسبه نشده»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بازرسی های کل استان ها طی روز های اخیر اقدامات و نتایج بازرسی های خود را منعکس کرده اند که در ادامه برخی از آن ها را مرور خواهیم کرد.

واریز جریمه 87 میلیاردی از سوی واردکنندگان متخلف به حساب خزانه دولت هرمزگان- بازرسان اداره کل بازرسی اقدام شده است.

جلوگیری از تضییع 8 هزار میلیارد ریالی مطالبات ادارات کل تامین اجتماعی تهران بزرگ تهران- حسب انجام بازرسی از ادارات کل تامین اجتماعی غرب و شرق تهران بزرگ مشخص شد در مجموع مبلغ بیش از 8 هزار میلیارد ریال پیرامون پیمان های محاسبه نشده ، منظور نشده که با پیگیری بازرسی کل استان تهران به صورت بدهی قطع ثبت شد.

با اقدامات انجام شده طبق مستندات تاکنون در اداره کل شرق تامین اجتماعی تهران بزرگ بالغ بر 70 درصد و در اداره کل غرب تامین اجتماعی تهران بزرگ نیز بالغ بر 50 درصد از بدهی ایجاد شده، وصول گردیده و مابقی نیز به عنوان بدهی قطعی ایجاد شده در سامانه مربوط ثبت و در مرحله ابلاغ یا صدور اجراییه است.

200 هکتار از اراضی حد بستر رودخانه های استان زنجان رفع تصرف شد زنجان- با ورود بازرسی کل استان زنجان سند مالکیت 1473 هکتار از ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تضییع 8 هزار میلیارد از مطالبات تامین اجتماعی تهران توسط سازمان بازرسی

جلوگیری از تضییع 8 هزار میلیارد از مطالبات تامین اجتماعی تهران توسط سازمان بازرسی