مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-27سياسي

مردی با اشتباهات بزرگ !


آقای تاج زاده! شمایی که معتقد بودید و هستید رییس جمهور تدارکاتچی بیش نیست و اختیاراتش متناسب با مسئولیت ها نیست و حتی پیشنهاد دادید بهتر است ریاست جمهوری و رهبری در هم ادغام شوند و همه مسئولیت ها به رهبری واگذار می شود حال چه شده است که برای نامزدی ریاست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیژن مقدم طی یادداشتی نوشت: آقای مصطفی تاج زاده از تندرو ترین عناصر جبهه اصلاحات اعلام کاندیداتوری کرد .

برخی این اقدام او را طنز انتخابات 1400 دانستند و برخی ابراز امیدواری کرده اند که با حضور او انتخابات رقابتی رقم بخورد .

دو گروه بر سر یک کلید واژه صلاحیت اتفاق نظر دارند و معتقدند او واجد حداقل ویژگی های قانونی برای تایید صلاحیت هم نیست اما ظاهراً برای همین امروز قصد ثبت نام دارد و با علم به رد صلاحیت خود می خواهد این موضوع را سر دست بگیرد و با انگیزه ای بیشتر از گذشته به نزدیک او خوشایند است و خریدارانی نیز دارد.

  اما یادآوری این نکات و جملات از آن روست که بپرسیم با چه حجتی می خواهید میراث خوار انقلابی باشید که به آرمان هایش پشت کرده اید؟ آقای تاج زاده!  شمایی که معتقد بودید و هستید رییس جمهور تدارکاتچی بیش نیست و اختیاراتش متناسب با مسئولیت ها نیست و حتی پیشنهاد دادید بهتر است ریاست جمهوری و رهبری در هم ادغام شوند و همه مسئولیت ها به رهبری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی با اشتباهات بزرگ !

مردی با اشتباهات بزرگ !