مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-27سياسي

آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی همدان/ 114 کمیته در شهر همدان


رییس کل دادگستری استان همدان از آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی همدان خبر داد و گفت: 114 کمیته مصلحین در شهر همدان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در آیین شروع به کار کمیته های مصلحین در نظام مهندسی استان همدان اظهار کرد: برقراری آرامش و رفع اختلافات در هر زمینه ای وظیفه شرعی و انسانی ماست و این موارد از مزایا و محاسن کمیته های مصلحین محسوب شده که دنبال می شود.

وی از افتتاح 6 کمیته مصلحین برای برقراری سازش و اصلاح ذات البین در دعاوی مرتبط با نظام مهندسی در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از ظرفیت های موجود این مجموعه به صورت تخصصی در راستای تحقق فضایی دوستانه و به دور از اختلاف گام برداریم.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: از نتایج این کمیته ها که به صورت تخصصی کار را دنبال می کنند، حتی اگر پرونده ای ختم به مصالحه نشود، قاضی می تواند به عنوان مبنایی تخصصی برای تصمیم گیری استفاده کند.

وی تصریح کرد: این گونه موارد برای زمینه سازی در خصوص ایجاد دادگاه های تخصصی مثمر ثمر است، چراکه در رشته های مختلف، قاضی به تنهایی نمی تواند حکم دهد و باید صاحبنظران اظهارنظرهای تخصصی خود را در پرونده های قضایی مربوطه ارائه دهند تا با کمک آنها ابهامات پرونده رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی همدان/ 114 کمیته در شهر همدان

آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی همدان/ 114 کمیته در شهر همدان