مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-27سياسي

مردم نمی خواهند مالیات و عوارض شان توسط دولت و شهرداری به هدر رود


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به مطالبات مردم برای شهر و کشورشان گفت: مردم نمی خواهند مالیات و عوارض شان توسط دولت و شهرداری به هدر رود این حق مردم است و به حق می خواهند و انتظار دارند تا سرمایه های عمومی و دارایی های شهر و کشور درست اداره شود.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به مطالبات مردم برای شهر و کشورشان گفت: مردم نمی خواهند مالیات و عوارض شان توسط دولت و شهرداری به هدر رود این حق مردم است و به حق می خواهند و انتظار دارند تا سرمایه های عمومی و دارایی های شهر و کشور درست اداره شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در دویست و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: نهم اردیبهشت ماه ، روز شوراهای اسلامی است و این روز را باید روز مردم دانست، روزی که زمینه ساز اداره امور محلی به دست مردم و توسط منتخبان مردم بر پایه مشورت و شوری است، سلام و درود می فرستیم به روح پرفتوح حضرت آیت الله طالقانی(رحمه ا.

علیه) که با پیشنهاد و پیگیری ایشان شوراها و مدیریت مردمی در اداره امور در قانون اساسی مطرح و مورد توجه و تاکید امام (ره) و رهبر انقلاب قرار گرفت.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم شریف تهران در شورای اسلامی شهر تهران براساس عهدی که با مردم بسته ام و سوگندی که در پیشگاه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نمی خواهند مالیات و عوارض شان توسط دولت و شهرداری به هدر رود

مردم نمی خواهند مالیات و عوارض شان توسط دولت و شهرداری به هدر رود