مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-27اقتصادي

توزیع 5289 بسته موادغذایی درمیان نیازمندان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار و 289 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج هزار و 289 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های مواد غذایی شامل کالاهای اساسی با هزینه یک میلیارد و 125 میلیون تومان تهیه و میان خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

وی افزود: تهیه غذای گرم و افطاری ساده نیز از دیگر اهداف اجرای مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان است.

ملک پور با شاره به اینکه هم اکنون 57 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی استان فعال می باشد، اضافه کرد: 271 نفر شامل نیروهای داوطلب و امدادی در این آشپزخانه ها با رعایت اصول بهداشتی در حال خدمت هستند.

وی توضیح داد: از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از 48 هزار وعده غذای گرم و بیش از یک هزار وعده افطاری ساده تهیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5289 بسته موادغذایی درمیان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

توزیع 5289 بسته موادغذایی درمیان نیازمندان چهارمحال و بختیاری