مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-27پزشكي

ماجرای تولید الکل از غلات آلوده در اصفهان چیست؟


چندی پیش خبری مبنی بر انتقال غلات آلوده به استان اصفهان و با هدف تولید الکل دست به دست شد، البته این موضوع شروعی برای گمانه زنی های نگران کننده در جامعه بود که با پاسخ قاطع معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، زمانی در کشورمان غلات آلوده را امحاء می کردند و مسؤولان همواره نگران انتشار آن در سطح جامعه بودند اما امروز با وجود فناوری های نوین این امکان فراهم شده است که این تهدید تبدیل به فرصت شده و از این غلات آلوده محصولی با ارزش افزوده چندبرابری تولید شود.

با این وجود چندی پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر انتقال غلات آلوده به استان اصفهان و با هدف تولید الکل دست به دست شد، موضوعی که برخی از افراد و یا حتی شرکت های تولید الکل نسبت به آن انتقاد داشتند.

چراکه مدعی هستند فرآیند و یا حتی فناوری ساخت الکل از غلات آلوده در این مجموعه وجود ندارد.

البته این موضوع شروعی برای گمانه زنی های نگران کننده در جامعه بود که با پاسخ صریح معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همراه شد.

 ابوالفضل اصلانی در گفتگو با خبرنگار فارس در لنجان، با اشاره به نحوه انتقال غلات آلوده به استان اصفهان اظهار کرد: در مورد فرایند حمل و نقل غلات آلوده و نگهداشت آنها، در دانشگاه مبدا کل محموله با حضور نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تولید الکل از غلات آلوده در اصفهان چیست؟

ماجرای تولید الکل از غلات آلوده در اصفهان چیست؟