مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-27پزشكي

انجام 9000 تست تشخیص کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در کردستان


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از هفته گذشته تاکنون برای 9 هزار و 436  نفر تست تشخیص کرونا در قالب گام چهارم غربالگری طرح شهید سلیمانی انجام شده است.

- حسن محمودی در گفت وگو با اقدام می نمایند.

محمودی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته تاکنون 9 هزار و 436 تست کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در استان از افراد دارای علائم صورت گرفته که از این تعداد تست 2 هزار و 842 نفر مثبت اعلام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در مدت زمان یادشده تاکنون 197 نفر در منزل تحت مراقبت درمانی و حمایتی از لحاظ بیماری کرونا در قالب طرح مذکور قرار گرفته اند.

محمودی خطاب به شهروندان اظهارکرد: در صورت داشتن علائم سرماخوردگی، تب و لرز، گلودرد و سردرد به مراکز خدمات جامع سلامت و یا پایگاه های بهداشتی سلامت جهت انجام تست مراجعه نمایید و تا دریافت جواب آزمایش از تماس با سایر افراد خوداری نمایند و همچنین در حال حاضر توصیه به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، خوداری از حضور در تجمعات از راهکارهای اساسی پیگیری و انتقال بیماری به سایر افراد است.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در بازه زمانی یادشده تا کنون تیم های مذکور به 12 هزار و 758 خانواده سالم در سطح استان از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 9000 تست تشخیص کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در کردستان

انجام 9000 تست تشخیص کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در کردستان