مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-27سياسي

سردار شهید سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران قدرت منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی را حال مجاهدت های شهید سلیمانی دانست نه دیپلماسی برجامی و وی سردار و علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر سه شنبه در جلسه ستاد عملیات فصل بندگی اداره کل در واکنش به فایل صوتی و اظهار نظر یکی از مسئولان وزارت امور خارجه، گفت: موفقیت ها در عرصه بین المللی و قدرت منطقه ای و حتی جهانی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی هاست و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است.

وی با تبریک فرا رسیدن ولادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و با انتقاد از اظهار نظر یکی از مسئولین وزارت امور خارجه در خصوص شهید سلیمانی، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و حتی جهانی قرار دارد که این عزت و توفیقات در عرصه های بین المللی مرهون مجاهدت های سردار پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش است.

وی در ادامه با انتقاد از این اظهار نظرهای نابخردانه در افکار عمومی جامعه، افزود: مسئولین به جای منحرف کردن افکار عمومی و با پرهیز از مسائل حاشیه ای به دنبال رفع مشکلات کشور باشند و اینگونه اظهار نظرها نمی تواند به شأن و جایگاه این شهید والا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است

سردار شهید سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است