مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-27سياسي

افزایش 39 درصدی حداقل مزد، اجماعی تاریخی بود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی هفته کارگر را به جامعه کار و تلاش، کارگران شریف کشور و خانواده های آنان تبریک گفت و با بیان اینکه کارگران باید از آینده و تامین اجتماعی خود مطمئن باشند، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی هفته کارگر را به جامعه کار و تلاش، کارگران شریف کشور و خانواده های آنان تبریک گفت و با بیان اینکه کارگران باید از آینده و تامین اجتماعی خود مطمئن باشند، فرایند مذاکرات سه جانبه و فشرده شورای عالی کار که به اجماع تاریخی و سرنوشت ساز افزایش 39 درصدی حداقل دستمزد منجر شد را الگوی موفقی برای تصمیم گیری در سایر موضوعات عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته کارگر آمده است: امسال دومین سالی است که کارگران در کنار سایر هموطنان ما در جدال با شیوع ویروس مهلک کرونا به سر می برند.

ویروسی که تاثیرات گسترده ای بر زندگی کارگران و کسب و کارها داشته است؛ در شرایط شوک ناشی از کووید 19، نه تنها سلامت جان کارگران و خانواده های آنها بلکه زندگی روزمره این عزیزان به شدت دچار چالش و بحران شده است.

در این شرایط سخت راهی نداریم جز آنکه همه با هم متحد، منسجم، هوشمند و امیدوار کنار هم باشیم تا بتوانیم از این تنگناها عبور کنیم و برای ایران قدرت، امنیت، صلح و رفاه، آرامش و شادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 39 درصدی حداقل مزد، اجماعی تاریخی بود

افزایش 39 درصدی حداقل مزد، اجماعی تاریخی بود