مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-27اقتصادي

تشکیل کمیته های مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کمیته های مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی این استان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد بعدازظهر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: کمیته های مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان باهدف تحقق شعار سال تشکیل می شود.

وی افزود: بر اساس ماده 11 قانون بهبود فضای کسب و کار تعاملات اتاق بازرگانی و دستگاه های اجرایی استان سمنان باهدف گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در ماده 4 قانون بهبود فضای کسب و کار در ارتباط با تعیین فصلی و سالانه شاخص های کسب و کار و اقتصادی یادآوری شده و اتاق بازرگانی برای تدوین این شاخص ها با دستگاه های اجرایی همکاری کند.

شریفی نژاد تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در خدمت فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی باشد و کمیته های مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید در استان سمنان تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازخورد اقدامات انجام شده در سال گذشته در بخش تولید و صنعت استان تفکیک و برای بهبود روند کار اقدامات لازم صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی سمنان

تشکیل کمیته های مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی سمنان