مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-27بين الملل

ادعای تل آویو: عباس به دلیل نگرانی از پیروزی حماس، در پی تعویق انتخابات است


رییس ستاد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با 13 سفیر اروپایی با ادعای اینکه تمایلی به دخالت یا ممانعت در انتخابات فلسطین ندارند، گفت رسیدگی به این مسئله را به تشکیلات خودگردان واگذار کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم گزارش های متعدد از تلاش های رژیم صهیونیستی برای لغو کردن یا به تعویق انداختن انتخابات فلسطین و همچنین ممانعت از حضور گزارش داد که  غسان علیان هماهنگ کننده کابینه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی به حسین الشیخ وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان به صورت شفاهی ابلاغ کرده است که تل آویو برگزاری انتخابات در قدس اشغالی را نمی پذیرد.

منابع مذکور به خبرنگار واللا نیوز گفتند: در جریان این دیدار ، دیپلمات های اروپایی گفتند که از اسراییل می خواهند به هیأت ناظران کشورهای اروپایی اجازه ورود به کرانه باختری و نوار غزه برای نظارت بر انتخابات بدهند.

آلون بار اما به آنها پاسخ روشنی در این مورد نداد .

در ادامه این گزارش ادعا شده است: رییس ستاد وزارت خارجه اسراییل به دیپلمات های اروپایی گفت اسراییل تصمیم آگاهانه ای گرفته که به هیچ وجه به انتخابات تشکیلات خودگردان اشاره نکند، بنابراین به عباس اجازه می دهد تصمیمات خودش را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تل آویو: عباس به دلیل نگرانی از پیروزی حماس، در پی تعویق انتخابات است

ادعای تل آویو: عباس به دلیل نگرانی از پیروزی حماس، در پی تعویق انتخابات است