مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-27دانش

برگزاری یک میلیون کلاس و 11 هزار واحد درسی مجازی در دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین وبینار علمی مشترک بین دانشگاه تهران و دانشگاه تومسک روسیه با عنوان دانشگاه ها در شرایط کووید 19؛ - رییس دانشگاه تهران تشکیل بیش از یک میلیون کلاس، ارائه بیش از 11800 واحد درسی و دانلود بیش از یک میلیون فایل را نشانه پوشش الکترونیکی جامع در دانشگاه تهران عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین وبینار علمی مشترک بین دانشگاه تهران و دانشگاه تومسک روسیه با عنوان دانشگاه ها در شرایط کووید 19؛ تجربه ایران و روسیه برگزار شد و در آن رؤسای دو دانشگاه بر تبادل تجربیات مشترک و استفاده از ظرفیت های دو دانشگاه برای توسعه همکاری های علمی و تحقیقاتی متقابل تاکید کردند.

محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران به تشریح سیاست های کوتاه مدت و بلند مدت دانشگاه در دوران سخت ناشی از اپیدمی کرونا پرداخت و خاطرنشان ساخت که گذار به دانشگاه دیجیتال و اجرا و پیاده سازی تمامی فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناورانه بر بستر دیجیتالی در همین شرایط صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در دوران کرونا بیش از یک میلیون کلاس مجازی برگزار شد.

همچنین بیش از 11800 واحد درسی ارائه و بیش از یک میلیون فایل دانلود شد که همه این موارد نشانه پوشش الکترونیکی جامع در دانشگاه تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک میلیون کلاس و 11 هزار واحد درسی مجازی در دانشگاه تهران

برگزاری یک میلیون کلاس و 11 هزار واحد درسی مجازی در دانشگاه تهران