مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-27اجتماعي

مصوبه «مدیریت خودروهای حمل فاضلاب» در نهاوند اجرا نشده است


رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: مصوبه کارگروه پسماند در نهاوند با گذشت یک سال مبنی بر دفع اصولی فاضلاب های شهری و مدیریت خودروهای حمل فاضلاب اجرایی نشده است.

- مهرداد سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: متاسفانه پس از گذشت یک سال از مصوبه کارگروه پسماند مبنی بر دفع اصولی فاضلاب های شهری و مدیریت خودروهای حمل فاضلاب بعضی از اعضای کارگروه پسماند هنوز نسبت به پیگیری های وظایف خود اقدامی نکرده اند.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم تعیین تکلیف این مصوبه و از طرفی عدم اجرای آن باعث شد که اداره محیط زیست شهرستان مکاتبه با دادستان شهرستان را در خصوص اجرای مصوبه در دستور کار قرار دهد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: متاسفانه تخلیه فاضلاب  توسط خودروهای لجن کش در حاشیه جاده های منتهی به شهر، کمربندی و رودخانه ها در شهرستان نهاوند و ایجاد چهره نامناسب باعث شد که کارگروه پسماند در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ کند و اعضای کارگروه برای رفع این معضل   اقداماتی انجام کنند.

وی افزود: بر همین اساس برای مدیریت و ساماندهی ماشین های حمل فاضلاب و مسئولیت پذیری مالکان و رانندگان آن ها پس از مکاتبه و پیگیری های فراوان با بخش خصوصی ، شرکت عصر سلامت نهاوند مجوز مدیریت حمل پساب را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه «مدیریت خودروهای حمل فاضلاب» در نهاوند اجرا نشده است

مصوبه «مدیریت خودروهای حمل فاضلاب» در نهاوند اجرا نشده است