مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-27سياسي

خرید و تحویل 8 دستگاه درمانی از محل وقف برای بیمارستان امام ساری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای نیت واقف از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی 8 دستگاه درمانی به ارزش 11 میلیارد و 496 میلیون ریال خریداری و به بیمارستان امام خمینی ساری تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی بعدازظهر امروز در مراسم اهدا تجهیزات بیمارستانی از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی به بیمارستان امام خمینی ساری با اشاره به تلاش های خوبی در راستای احیای موقوفات برداشته اما در بخش موقوفات درمانی با توجه به وضعیت کشور نیاز به همراهی و همدلی بیشتر مردم داریم.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: در صورت همکاری و همراهی شهروندان ساروی قول می دهیم که همه نیازمندی های تجهیزاتی بیمارستان امام خمینی را از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی تامین کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: در راستای اجرای نیت واقف از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی هشت دستگاه درمانی به ارزش 11 میلیارد و 496 میلیون ریال خریداری و به بیمارستان امام خمینی ساری تحویل داده شده است.

حیدری با اشاره به آمادگی اوقاف برای احداث بیمارستان تخصصی در غرب استان مازندران از محل موقوفات، گفت: بر اساس برنامه برای ساخت این بیمارستان 200 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است که نیت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و تحویل 8 دستگاه درمانی از محل وقف برای بیمارستان امام ساری

خرید و تحویل 8 دستگاه درمانی از محل وقف برای بیمارستان امام ساری