مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-04-27حوادث

دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه دار با 36 فقره سرقت در خراسان شمالی


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار با 36 فقره سرقت از اماکن خصوصی در بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار با 36 فقره سرقت از اماکن خصوصی در بجنورد خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان بجنورد، بلافاصله پیگیری و رسیدگی به آن با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با پیگیری های دقیق و به موقع موفق شدند این فرد را شناسایی کنند، افزود: این فرد که بعد از ارتکاب به سرقت، به وسیله یک دستگاه خودروی پراید از محل متواری شد با تلاش به موقع و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 36 فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهر بجنورد اعتراف کرد.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی و در نهایت با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود ضمن توجه به شهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه دار با 36 فقره سرقت در خراسان شمالی

دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه دار با 36 فقره سرقت در خراسان شمالی