مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-27پزشكي

خرید بروزترین تجهیزات درمانی توسط اوقاف برای بیمارستان امام ساری


رییس بیمارستان امام خمینی ساری با اعلام اینکه بروزترین تجهیزات را از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی برای بیمارستان تهیه شده است، گفت: سنت حسنه وقف به کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی غفاری بعدازظهر امروز در مراسم اهدا تجهیزات بیمارستانی از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی به این بیمارستان اظهار کرد: به برکت موقوفه مرحوم تاجر ساری به روزترین تجهیزات برای این مرکز خریداری می شود.

وی گفت: تجهیزاتی در این مرکز درمانی وجود دارد که کمتر در سایر مراکز استان در دسترس قرار دارد که بسیاری از این تجهیزات از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی تهیه شده است.

رییس بیمارستان امام خمینی ساری با اعلام اینکه بروزترین تجهیزات را از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی برای بیمارستان تهیه شده است، افزود: سنت حسنه وقف چندین سال است که به کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران، کار ما باشند.

*خرید تجهیزات درمانی به ارزش 11 میلیارد ریال مصطفی بخشی معاون توسعه مدیریت منابع مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری نیز در این مراسم اظهار کرد: بخشی از بیمارستان امام خمینی ساری از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بروزترین تجهیزات درمانی توسط اوقاف برای بیمارستان امام ساری

خرید بروزترین تجهیزات درمانی توسط اوقاف برای بیمارستان امام ساری