مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-27بين الملل

تل آویو: عباس به دلیل نگرانی از پیروزی حماس، در پی تعویق انتخابات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی رغم گزارش های متعدد از تلاش های رژیم صهیونیستی برای لغو کردن یا به تعویق انداختن انتخابات فلسطین و همچنین ممانعت از حضور حماس در آن، - رییس ستاد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با 13 سفیر اروپایی با ادعای اینکه تمایلی به دخالت یا ممانعت در انتخابات فلسطین ندارند، گفت رسیدگی به این مسئله را به تشکیلات خودگردان واگذار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی رغم گزارش های متعدد از تلاش های رژیم صهیونیستی برای لغو کردن یا به تعویق انداختن انتخابات فلسطین و همچنین ممانعت از حضور حماس در آن، وزارت خارجه این رژیم مدعی شد قصد دخالت در این انتخابات را ندارند.

خبرنگار نشریه عبری زبان واللا نیوز به نقل از منابع مطلع خبر داد که امروز (سه شنبه) آلون بار رییس ستاد وزارت خارجه اسراییل در جلسه ای با 13 سفیر اروپایی، به آنها گفته تل آویو در تلاش برای لغو انتخابات فلسطین نیست و انتظار دارد کشورهای اروپایی به اتهام زنی های محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در این موضوع ملحق نشوند.

بر اساس این گزارش، سوزان واسوم-راینر سفیر آلمان در فلسطین اشغالی گفت که این نشست با حضور نماینده اتحادیه اروپا و سفیران 12 کشور اروپایی در فلسطین اشغالی، به درخواست طرف اروپایی برای تأکید بر اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو: عباس به دلیل نگرانی از پیروزی حماس، در پی تعویق انتخابات است

تل آویو: عباس به دلیل نگرانی از پیروزی حماس، در پی تعویق انتخابات است