مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-27اقتصادي

ون کافه ها مجوز فعالیت می گیرند


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ابلاغ دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون با تاکید بر فعالیت ون کافه ها خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی مفاخریان در جلسه بررسی شرایط اعطای مجوز فعالیت ون کافه ها با اشاره به تصویب دستورالعمل جامع مشاغل سیار موتوری شهر تهران توسط کمیته برنامه ریزی شورای شهر تهران، اظهار کرد: این دستورالعمل فروردین امسال به مناطق 22 گانه شهرداری ابلاغ و پس از آن، از سوی شرکت ساماندهی مکاتبات لازم برای برگزاری کمیته های اجرایی و مکان های پیشنهادی با شهرداری مناطق آغاز شد.

وی ادامه داد: متقاضیان، مکان ها و فضاهای شهری مورد نظر خود را بر اساس شاخص های موجود در دستورالعمل به ادارات ساماندهی مناطق پیشنهاد می دهند.

مکان های پیشنهادی در کمیته اجرایی بررسی و نهایتاً ظرف مدت دو هفته نتیجه اعلام می شود و پس از طی مراحل قانونی در خصوص تقاضای بهره برداران، با رعایت تشریفات قانونی و دستورالعمل های صادره، شرکت ساماندهی، با برنده مزایده قرارداد منعقد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر این که فعالیت ون کافه ها به ارتقا امنیت اجتماعی و سرزندگی و نشاط در سطح شهر می انجامد گفت: افزایش حضور شهروندان در فضاهای شهری، کمک به رشد اقتصاد شهری، ایجاد حس مکان و حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ون کافه ها مجوز فعالیت می گیرند

ون کافه ها مجوز فعالیت می گیرند