مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-27اقتصادي

بازنگری 111 طرح هادی روستایی در فارس/ فرصتی جهت تداوم توسعه و کارآفرینی


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در سالی که گذشت، 111 طرح هادی در مناطق روستایی فارس مورد بازنگری قرار گرفت، اظهار داشت : بازنگری در طرح های هادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عطاالله زمانی با بیان اینکه در سال گذشته 335 طرح هادی نیز در مناطق روستایی فارس اجرا شده است افزود: اجرای طرح هادی، زمینه ای برای بروز استعدادهای توسعه روستایی است و نقشه راه توسعه را در مناطق روستایی ترسیم می کند زیرا همه اقدامات توسعه ای در این مناطق باید در قالب طرح هادی اجرایی شود.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن تاکنون در یک هزار و 264 روستای بالای 20 خانوار استان فارس، طرح هادی اجرا کرده و 54 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار استان از اجرای طرح هادی بهره مند شده است .

زمانی اعتبار مصوب سال گذشته تهیه، بازنگری و اجرای طرح های هادی در استان فارس را یک هزار و 51 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان مصوب، 480 میلیارد ریال تخصیص یافت و به رغم محدودیت منابع اعتباری، گام های موثری در زمینه توسعه روستایی در استان فارس برداشته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: از دیگر اقدامات بنیاد مسکن برای توسعه روستایی بهره گیری از اعتبارات قیر برای توسعه معابر روستایی است که در سال گذشته 430 میلیارد ریال در این حیطه هزینه شده و از سال 94 تا کنون با سهم قیر 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری 111 طرح هادی روستایی در فارس/ فرصتی جهت تداوم توسعه و کارآفرینی

بازنگری 111 طرح هادی روستایی در فارس/ فرصتی جهت تداوم توسعه و کارآفرینی