مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-27اقتصادي

بازنگری 111 طرح هادی روستایی در فارس فرصتی برای کارآفرینی است


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در سالی که گذشته 111 طرح هادی در مناطق روستایی این استان مورد بازنگری قرار گرفت، گفت: بازنگری در طرح های هادی فرصتی برای برای تداوم توسعه، - ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در سالی که گذشته 111 طرح هادی در مناطق روستایی این استان مورد بازنگری قرار گرفت، گفت: بازنگری در طرح های هادی فرصتی برای برای تداوم توسعه، کارآفرینی، حمایت از اشتغال و رفع محرومیت هاست.

عطاء الله زمانی با بیان اینکه در سال گذشته 335 طرح هادی در مناطق روستایی فارس اجرا شده است، افزود: اجرای طرح هادی زمینه ای برای بروز استعدادهای توسعه روستایی است و نقشه راه توسعه را در مناطق روستایی ترسیم می کند زیرا همه اقدامات توسعه ای در این مناطق می بایست در قالب طرح هادی اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مسکن فارس زمانی اضافه کرد که این نهاد تاکنون در 1264 روستای بالای 20 خانوار استان فارس طرح هادی اجرا کرده و 54 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار فارس از اجرای طرحها بهرمند شده اند.

زمانی اعتبار مصوب سال گذشته تهیه، بازنگری و اجرای طرح های هادی در فارس را یک هزار و 51 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این اعتبار مصوب 480 میلیارد ریال تخصیص یافت و به رغم محدودیت منابع اعتباری گام های موثری در زمینه توسعه روستایی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری 111 طرح هادی روستایی در فارس فرصتی برای کارآفرینی است

بازنگری 111 طرح هادی روستایی در فارس فرصتی برای کارآفرینی است