مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-27سياسي

صلاحیت 70 داوطلب شورای شهر در شهرستان نوشهر احراز شد


فرماندار نوشهر با تقدیر از حضور پرشور داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در سه شهر شهرستان گفت: صلاحیت 70 نفر در هیئت های اجرایی و نظارت تایید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید یزدانی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور داوطلبان و ثبت نام کنندگان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: تأیید و رد شخصی دال بر عدم توانایی و اهلیت ایشان نیست و بی شک آنان در سنگرهای دیگر در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر بیان داشت: از مجموعه 78 نفر ثبت نامی در انتخابات شورای شهر، در شهر نوشهر 55 نفر، در شهر پول 12 نفر و در شهر کجور 11 نفر ثبت نام کردند و دو نفر هم در همان ابتدا انصراف دادند، پ که از این تعداد سهم آقایان 68 نفر و 10 نفر را خانم ها تشکیل دادند.

یزدانی با اشاره به مدارک تحصیلی، شغل و ترکیب سنی داوطلبان گفت: 36 نفر از ثبت نام کنندگان لیسانس، 27 نفر فوق لیسانس، 4 نفر دکتری، 3 نفر فوق دیپلم، 2 نفر حوزوی و 6 نفر دارای مدارک دیگر بوده و از این تعداد 33 نفر شغل آزاد، 14 کارمند، 8 استاد دانشگاه، 6 بازنشسته، 4 فرهنگی، 2 بیکار، 1 کشاورز و 10 نفر هم به سایر مشاغل مشغول بوده و بیشتر استقبال بین سنین 36 تا 40 سال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 70 داوطلب شورای شهر در شهرستان نوشهر احراز شد

صلاحیت 70 داوطلب شورای شهر در شهرستان نوشهر احراز شد