مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-27بين الملل

پیش بینی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تشدید درگیر ی ها در مرز غزه


شماری از افسران ارتش رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که در صورت لغو انتخابات فلسین، درگیری در مرز نوار غزه و شلیک راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از افسران ارتش رژیم صهیونیستی در فرماندهی منطقه جنوبی [فلسطین اشغالی] امروز سه شنبه گفتند که با وجود آرامش نسبی در نوار غزه و عدم شلیک راکت از این منطقه به سمت فلسطین اشغالی، تنش ها همچنان ادامه دارد و در صورت اعلام لغو انتخابات فلسطین، این تنش ها شدید خواهد داشت.

این افسران صهیونیست پیش بینی کردند که آخر هفته جاری همزمان با اعلام به تعویق افتادن برگزاری انتخابات فلسطین از سوی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و مسئول دانستن اسراییل در این خصوص، تنش ها در مرز نوار غزه تشدید می شود.

عباس روز گذشته گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین هرگز نمی پذیرد که انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین بدون قدس برگزار شود.

طبق گزارش وبگاه ممکن است از تعویق انتخابات فلسطین بهره برده و به گروه های فلسطینی اجازه شلیک انبوه راکت به فلسطین اشغالی را بدهد.

برخی منابع در دستگاه امنیت رژیم صهیونیستی نیز گفتند که برخی فعالان حماس در شبکه های اجتماعی تصاویری از افرادی را که نقاب به چهره داشته و در کنار بالن های انفجاری های ایستاده اند، منتشر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تشدید درگیر ی ها در مرز غزه

پیش بینی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تشدید درگیر ی ها در مرز غزه