مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-04-27سياسي

چالش های پیش روی صداوسیما در ایام انتخابات


رییس سازمان صداوسیما، در نشستی چالش های پیش روی این رسانه در ایام انتخابات و همچنین الزامات صداوسیما را تشریح کرد.

- نهمین نشست منشور رسانه با شعار رسانه ملی، حضور پرشور، انتخاب درست به صورت مجازی و در ارتباط مجازی با 9 مرکز در تهران و 33 مرکز استانی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عبدالعلی علی عسکری، رییس صداوسیما در ابتدای این همایش با گرامیداشت نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این روزها به واسطه اشتباه یا دسیسه، شاهد هجمه ناجوانمردانه دشمنان به شخصیت سردار دل ها هستیم، اما بااین حال او شجره ای طیبه است که گرچه به دست خبیث ترین انسان ها ترور شد، اما بار دیگر سر برمی آورد و در تحولات آینده کشور اثرگذار خواهد بود.

عملکرد صداوسیما در کرونا علی عسکری با اشاره به تلاش جهادگرانه اهالی صداوسیما در ایام کرونا خطاب به همکاران خود در همه بخش ها، گفت: شما در این بحران سخت تلاش کردید و کارها را به زیبایی پیش بردید و موجب درخشش رسانه ملی شدید.

وی با اشاره به روند فعالیت صداوسیما از زمان پیدایش بیماری کرونا در کشور گفت: ستاد کرونا از همان لحظه اول در حوزه سیاسی تشکیل شد و من از همه همکارانم در معاونت سیاسی، خبرگزاری صداوسیما، شبکه خبر، باشگاه خبرنگاران، پخش اخبار سیما و همه خبرنگاران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های پیش روی صداوسیما در ایام انتخابات

چالش های پیش روی صداوسیما در ایام انتخابات