پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی/ فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به پایان می رسد؟علیرغم راه اندازی سامانه جامع گارانتی هنوز مصرف کنندگان از فراهم بودن امکان استعلام اصالت گارانتی کالای خریداری شده خبر ندارند و اطلاع رسانی مناسبی در خصوص شیوه کارکرد سامانه جامع گارانتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بنابر اظهارات از مشتریان بابت خدمات پس از فروش می کنند. این در حالی است که اکبر پازوکی، رییس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران در اواخر سال گذشته با اعلام اینکه کارت گارانتی فیزیکی برای 5 قلم اصلی لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، لباس شویی، ظرف شویی، تلویزیون و جاروبرقی از ابتدای سال جاری حذف خواهد شد، از حذف تدریجی کارت های گارانتی برای سایر اقلام خبر داده بود. وی در همین خصوص اظهار داشت : با اختصاص کد شناسه و کد رهگیری به این اقلام، دیگر نیازی به کارت گارانتی فیزیکی نخواهد بود و خریداران می توانند در همان لحظه خرید، از طریق سامانه جامع گارانتی و با شماره گیری #7777*4*، از اصالت گارانتی کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنند. با اینحال اما جولان کارت های گارانتی فیک و تقلبی در مراکز فروش و پاساژهای لوازم خانگی و موبایل ادامه دارد؛ این در شرایطی است که در حال حاضر، نزدیک به یک سال از راه اندازی سامانه جامع گارانتی سپری شده و قاعدتاً انتظار می رفت با امکان پذیر شدن شناسا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |