مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-04-27حوادث

جولان آتش در ارتفاعات کوه گُرم جهرم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اعلام کرد که آتش سوزی در ارتفاعات کوه گُرم شهرستان جهرم که از روز گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

- عبدالحسن صمدنژاد عصر سه شنبه 7 اردیبهشت با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: نیروهای امدادی منابع طبیعی، گروه های مردمی عشایر و جمعی از طبیعت دوستان از ساعات اولیه وقوع آتش سوزی در منطقه حضور داشته و همچنان در تلاش برای مهار آتش هستند.

او با بیان اینکه این حریق در ارتفاعات صعب العبور به وقوع پیوسته، افزود: برای مهار آتش تقاضای بالگرد به ستاد مدیریت بحران استان داده شد که پس از هماهنگی های لازم بالگرد هلال احمر امروز صبح به منطقه اعزام تا نیروهای امدادی بیشتری را به ارتفاعات منتقل کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ضمن قدردانی از تلاش و حضور بی وقفه تمام نیروها در این عملیات، عنوان کرد: نیروهای منابع طبیعی، مردم و دوستداران طبیعت هم چنان در منطقه حضور دارند و برای مهار و خاموش کردن آتش در تلاش هستند.

صمدنژاد با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی عمومی در حفاظت از منابع طبیعی، بیان کرد: بی احتیاطی در طبیعت اثرات زیانباری برای جنگل و مرتع به دنبال دارد، چرا که به اعتقاد متخصصان و کارشناسان امور جنگل و محیط زیست، عرصه های سوخته برای احیاء مجدد به چندین سال زمان نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان آتش در ارتفاعات کوه گُرم جهرم

جولان آتش در ارتفاعات کوه گُرم جهرم