مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-04-27سياسي

پروژه های حیات بخش کهگیلویه معطل اعتبار هستند


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح و پروژه های مهم در شهرستان به خاطر نبود اعتبار لازم روند نگران کننده ای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه،حجت الاسلام سید محمد موحد عصر امروز با محمد باقر نوبخت رییس کشاورزی به حومه غربی دهدشت گفت: این پروژه سابقه 13 ساله دارد و متاسفانه فقط 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد واقعاً این امر بسیار نگران کننده می باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پروژه انتقال آب به چهار شهر گفت: حضرتعالی اطلاع دارید که در منطقه گرمسیری کهگیلویه با کمبود و مشکلات آبی روبرو است، این پروژه بسیار حیاتی می باشد و قرار بود در این دولت به پایان برسد ولی متاسفانه فقط چند کیلومتر از آن کار شده است.

موحد با اشاره به اینکه این طرح برای تکمیل فاز اول نیازمند6 هزار میلیارد ریال اعتبار است، خطاب به نوبخت گفت: از حضرتعالی و همه دست اندرکاران مجموعه دولت تقاضا دارم با تمام توان به این پروژه کمک کنید.

وی با اشاره به وضعیت پروژه انتقال آب به شهر لیکک نیز تصریح کرد: متاسفانه این پروژه نیز کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که شایسته مردم عزیز و غیرتمند بهمیی نیست که برای تامین آب به روستاهای اطراف بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های حیات بخش کهگیلویه معطل اعتبار هستند

پروژه های حیات بخش کهگیلویه معطل اعتبار هستند