مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-04-27اقتصادي

پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی/ فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به پایان می رسد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بنابر اظهارات محمد اسلامیان، نایب رییس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران، استفاده از کارت های گارانتی غیرمعتبر برای فروش لوازم خانگی قاچاق و تقلبی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

- علیرغم راه اندازی سامانه جامع گارانتی هنوز مصرف کنندگان از فراهم بودن امکان استعلام اصالت گارانتی کالای خریداری شده خبر ندارند و اطلاع رسانی مناسبی در خصوص شیوه کارکرد سامانه جامع گارانتی، توسط متولیان این امر انجام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بنابر اظهارات محمد اسلامیان، نایب رییس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران، استفاده از کارت های گارانتی غیرمعتبر برای فروش لوازم خانگی قاچاق و تقلبی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

این کارت ها و برچسب های تقلبی به منظور جلب اعتماد مشتریان و مانند گارانتی های معتبر چاپ می شوند، اما در واقع بی ارزش و فاقد اعتبار هستند؛ چراکه بابت انجام هرگونه خدمات پس از فروشی همچون تعمیر کالا و یا نصب قطعه جدید، هزینه جداگانه ای از مردم دریافت می شود.

به گفته اسلامیان برخی از شرکت ها بابت گارانتی نامعتبر یک دستگاه یخچال ساید بای ساید حدود 500 هزار تومان، بابت لباس شویی 400 هزار تومان و برای نصب یک تلویزیون 200 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی/ فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به پایان می رسد؟

پیگیری شکایت مصرف کنندگان در سامانه جامع گارانتی/ فریب مشتریان نصب و تعمیر لوازم خانگی به پایان می رسد؟