مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-04-27سياسي

سروستان یادگاری از ایران کهن باتاریخچه ای درخشان است


سروستان یادگاری از ایران کهن با تاریخچه ای درخشان است که کاخ تاریخی آن نشانه ای از تمدن ساسانی و بقعه شیخ یوسف سروستانی نمادی از فرهنگ اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموجب شد تا مراسم امسال به شکل مجازی برگزار شود و شخصیت های مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی با پیام هایی این روز را به مردم سروستان شادباش بگویند.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس نیز با ارسال پیامی با یاد کردن از شخصیت های فرهنگی و هنری و گرامیداشت گذشته و قدمت این کهن شهر روز سروستان را به مردم تبریک گفته است.

در این پیام آمده است: سروستان یادگاری از ایران کهن با تاریخچه ای درخشان که کاخ تاریخی آن نشانه ای از تمدن ساسانی و بقعه شیخ یوسف سروستانی، نمادی از فرهنگ اسلامی است.

سروستان زادگاه علما، هنرمندان و پژوهشگران بزرگی است که هر یک به سهم خود این دیار را نامبردار کرده اند.

استاد صادق همایونی و استاد نورالدین رضوی سروستانی، دو تن از بزرگان این دیارند که نام و آثارشان، زینت بخشِ فرهنگ ایرانِ اسلامی است سروستان با وجود سرمایه های عظیم انسانی و فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی و وجود شهدای عزیز و گرانقدر، امروز قابلیت های ممتازی دارد که در صورت استفاده بهینه بر اساس برنامه های راهبری، می تواند جایگاه این شهر و شهرستان را در استان فارس، ارتقا بخشد؛ میدان های نفتی، گذرِ خط اصلی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروستان یادگاری از ایران کهن باتاریخچه ای درخشان است

سروستان یادگاری از ایران کهن باتاریخچه ای درخشان است