مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-04-27سياسي

معلم البرزی به عنوان نمونه کشوری مورد تقدیر قرار می گیرد


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: از معلم البرزی به عنوان نمونه کشوری در محل نهاد ریاست جمهوری توسط رییس جمهور تقدیر به عمل می آید.

- سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه از بین 32 استان کشور در مجموع 14 معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، اظهار کرد: خانم مریم ترکاشوند از ناحیه دو کرج شهرستان فردیس و معلم متوسطه دوره اول درس عربی در جمع 14 معلم نمونه کشور قرار گرفت.

وی بیان کرد: شنبه آتی در آیین تکریم از مقام معلم از خانم مریم ترکاشوند در محل نهاد ریاست جمهوری توسط رییس جمهور تقدیر به عمل می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: همچنین در این روز از 14 معلم نمونه استان البرز با حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در محل استانداری البرز تجلیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: از مهم ترین شاخصه های این معلمان نمونه تولید محتواهای الکترونیکی، تعامل خوب و مناسب با دانش آموزان و اولیا، استفاده از فضای مجازی به عنوان فرصتی برای آموزش و تعلیم و تربیت، شرکت در دوره های ضمن خدمت به منظور بازآموزی و به روزرسانی است.

راه یابی 14 معلم البرزی به مرحله کشوری قاسمی گفت: 14 معلم البرزی به مرحله کشوری طرح شناسایی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم البرزی به عنوان نمونه کشوری مورد تقدیر قرار می گیرد

معلم البرزی به عنوان نمونه کشوری مورد تقدیر قرار می گیرد