مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-04-27سياسي

پایان هفت خوان سعدی


هفتمین شب از برنامه مجازی بزرگداشت سعدی با عنوان «هفت شب بر خوان سعدی» با سخنرانی سه بانوی ادیب و پژوهشگر، برگزار شد.

- ایسنا/فارس هفتمین شب از برنامه مجازی بزرگداشت سعدی با عنوان هفت شب بر خوان سعدی با سخنرانی سه بانوی ادیب و پژوهشگر، برگزار شد.

شب هفتم از برنامه نکوداشت سعدی، که شامگاه سه شنبه 7 اردیبهشت و به شکل مجازی برگزارشد، آخرین منزلگاه در راه رسیدن به مقصدی بود که با همراهی استادان، نویسندگان، سعدی پژوهان و صاحب نظران به دعوت مرکز سعدی شناسی طی شد.

در این برنامه دکتر فریده داوودی مقدم با عنوان امید، محوری ترین موضوع نیایش های سعدی دکتر نجمه نظری با موضوع سعدی استاد مسلم سخن و دکتر فرح نیازکار پیرامون زبان عتاب سعدی سخنرانی کردند.

امید محوری ترین موضوع نیایش های سعدی است دکتر فریده داوودی مقدم استاد دانشگاه به عنوان نخستین سخنران این شب به بررسی معنادرمانی نیایش های بوستان سعدی پرداخت و با اشاره به نقش دعا و نیایش در ادب فارسی گفت: امید،اساسی ترین موضوع در مباحث معنادرمانی است و در عین حال محوری ترین موضوع نیایش های سعدی نیز امید است، محوری ترین موضوع نیایش های سعدی امید است، امیدی که در ورای رنجهای بشری می درخشد و از پس خطاها و گناهان خواسته و ناخواسته انسان او را به تکاپوی جبران و چاره اندیشی وامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفت خوان سعدی

پایان هفت خوان سعدی