مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-04-27بين الملل

کمیسیون تحقیق بین الملل خواستار تحقیق درباره جنابت علیه بشریت در آمریکا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک کمیسیون بین المللی شامل کارشناسان 11 کشور از اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین، گزارشی درباره خشونت های نژادپرستانه در آمریکا منتشر و در آن اعلام کرد، - کمیسیون تحقیق بین المللی درباره خشونت نژادپرستانه سیستماتیک پلیس علیه آفریقایی تبار ها (سیاه پوستان) آمریکا اعلام کرد، دیوان کیفری بین المللی باید درباره جنایت علیه بشریت در آمریکا تحقیق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک کمیسیون بین المللی شامل کارشناسان 11 کشور از اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین، گزارشی درباره خشونت های نژادپرستانه در آمریکا منتشر و در آن اعلام کرد، قتل های سیاه پوستان آمریکایی توسط پلیس این کشور، جنایت علیه بشریت است.

در این گزارش 188 صفحه ای، از دادستان دیوان کیفری بین المللی خواسته شده است که یک تحقیق فوری در رابطه با قتل سیاه پوستان آمریکایی انجام دهد.

روزنامه گاردین در مطلبی درباره این گزارش نوشت: یک هفته پس از گناهکار اعلام شدن دِرِک شووین افسر سابق پلیس مینیاپولیس در پرونده قتل جورج فلوید، اپیدمی کشتار مردان و زنان سیاه پوست توسط پلیس در ایالات متحده هم اکنون توجهات بین المللی را به خود جلب کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تحقیق بین الملل خواستار تحقیق درباره جنابت علیه بشریت در آمریکا شد

کمیسیون تحقیق بین الملل خواستار تحقیق درباره جنابت علیه بشریت در آمریکا شد