مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-04-27اقتصادي

بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری شمال کشور به بهره برداری رسید


بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری در شمال کشور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه با حضور استاندار گلستان و به مناسبت روز زمین پاک، پروژه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان با اعتبار 111 میلیارد ریال در شهرستان آزادشهر به صورت متمرکز افتتاح شد.

پروژه های شامل بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری در شمال کشور و با ظرفیت 120 هزار تن بود که با اعتبار 20 میلیارد به بهره برداری رسید.

همچنین لندفیل مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری سایت غربی استان در ابعاد 12 هزار مترمکعب و با اعتبار 30 میلیارد ریال و اولین و بزرگترین لندفیل مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری سایت شرقی استان در ابعاد 12 هزار متر مکعب با اعتبار 20 میلیارد ریال افتتاح شد.

ساماندهی و ساخت سکوی انتقال، خرید ماشین آلات سنگین جهت ساماندهی مراکز دفن در دو سایت غرب و شرق استان و خرید تجهیزات از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز بود.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: در 60 درصد روستاها و همه شهرهای استان، زباله به صورت مکانیزه جمع آوری و پس از تفکیک، مابقی به صورت بهداشتی دفن خواهند شد.

هادی حق شناس گفت: امیدواریم با افتتاح پروژه لندفیل آزادشهر، دیگر شاهد بوی نامطبوعی که طی سالیان گذشته موجب آزار مردم این شهرستان می شده است نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری شمال کشور به بهره برداری رسید

بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری شمال کشور به بهره برداری رسید