مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-04-27ورزشي

کنایه مدیرعامل ملوان به فدراسیون فوتبال و اشکان خورشیدی بعد از محرومیت زارع


مدیرعامل ملوان بندرانزلی به صدور دستور موقت برای سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پژمان نوری در خصوص اتفاقات مسابقه با خیبر خرم آباد گفت: در دو سالی که مسؤولیت اداره ملوان را بر عهده دارم، همیشه سعی کرده ام که به دور از جنجال و ورود به حواشی، با فدراسیون و مسؤولان برگزاری مسابقات تعامل سازنده داشته باشم اما واقعیت این است که همه هواداران ملوان می دانند ما با اشتباهات سریالی داوری در فصلی که به گواه کارشناسان 11 پنالتی برای تیممان گرفته نشد، به لیگ یک سقوط کردیم.

از جمله مهمترینِ این پنالتی ها هم پنالتی مسابقه سرنوشت ساز هفته آخر در مشهد برابر سیاه جامگان به قضاوت آقای اشکان خورشیدی بود که از یاد هیچیک از انزلی چی ها نرفته است.

وی افزود: از زمانی که متوجه شدیم به عنوان داور مسابقه با خیبر معرفی شده اند، پیگیر بودیم که با توجه به ذهنیت منفی که نسبت به وی در انزلی وجود دارد، داور دیگری این مسابقه را سوت بزند اما به ما اطمینان داده شد با عدالت قضاوت خواهند کرد و نگرانی از این بابت نداشته باشیم.

مدیرعامل ملوان تاکید کرد: متاسفانه اینگونه نشد و صحنه پنالتی آشکاری که با هر دلیل یا بهانه ای از طرف ایشان اعلام نشد، در کنار شائبه ای که به واسطه ابلاغ حکم محرومیت عجیب یکی از بازیکنان تاثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه مدیرعامل ملوان به فدراسیون فوتبال و اشکان خورشیدی بعد از محرومیت زارع

کنایه مدیرعامل ملوان به فدراسیون فوتبال و اشکان خورشیدی بعد از محرومیت زارع