مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 21:302021-04-27سياسي

دیدار و گفت و گوی ظریف با نیچروان بارزانی


نیچروان بارزانی در دیدار ظریف با اشاره به روابط عمیق منطقه کردستان عراق با ایران، بر گسترش همکاری ها و برطرف کردن برخی موانع موجود بر سر راه توسعه همکاری ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در منطقه کردستان عراق به سر می برد، با نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق دیدار و گفتگو و در ضیافت افطاری وی شرکت کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار روابط کشورمان با عراق و همچنین منطقه کردستان عراق را روابطی مستحکم و مبتنی بر منافع مشترک خواند و بر اهمیت ثبات و امنیت عراق و منطقه کردستان عراق تاکید کرد.

نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق نیز در این دیدار با تاکید بر روابط عمیق منطقه کردستان با کشورمان گسترش همکاری ها و برطرف سازی برخی موانع موجود برای توسعه همکاری ها را مورد تاکید قرار داد.

ظریف پیش از این با مسعود بارزانی و مسرور بارزانی هم دیدار کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان عراق نیز پیش از این در دیدار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: اجازه نمی دهیم منطقه کردستان عراق محلی برای تهدید و ناامنی مرزی برای ایران باشد.

* دیدار با هیأت اتحادیه کردستان عراقبه گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با هیأت اتحادیه کردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفت و گوی ظریف با نیچروان بارزانی

دیدار و گفت و گوی ظریف با نیچروان بارزانی