مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 21:352021-04-27ورزشي

شکست الدحیل برابر الشرطه؛ راه برای صعود استقلال باز شد


تیم الشرطه عراق در هفته پنجم رقابت های مرحه گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حساب 2 بر یک الدحیل را شکست داد و امیدهای استقلال و الاهلی را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها دو چندان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دیدار تیم های فوتبال الدحیل قطر و الشرطه عراق در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22:30 دقیقه سه شنبه شب به وقت تهران در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که با الدحیل با هشت امتیاز در صدر گروه C قرار دارد و برای صعود به مرحله بعدی در رقابت با استقلال و الاهلی هفت امتیازی است اما در سوی مقابل الشرطه دیگر تیم این گروه، هر چهار مسابقه قبلی خود را واگذار کرده و هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارد.

ضمن اینکه دیدار رفت این دو تیم با برتری دو بر صفر نماینده قطر در گروه C پایان یافته بود.

بازیکنان الشرطه همان ابتدای مسابقه الدحیل را غافلگیر گردند و در دقیقه سوم توسط امجد آتوان نخستین گل این دیدار را به ثمر رساندند و یک بر صفر از حریف قطری پیش افتادند.

در ادامه تلاش بازیکنان الدحیل برای به ثمر رساندن گل تساوی به نتیجه نرسید و در نهایت 45 دقیقه نخست این دیدار مهم برای استقلال و الاهلی با برتری یک بر صفر پلیس عراق پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست الدحیل برابر الشرطه؛ راه برای صعود استقلال باز شد

شکست الدحیل برابر الشرطه؛ راه برای صعود استقلال باز شد