مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 02:002021-04-27بين الملل

از تزریق آب مقطر تا داروی ضد چروک به جای واکسن فایزر/ اعتراض شهروندان در چند کشور


در حالی که جهان با شیوع بیشتر همه گیری کرونا دست و پنجه نرم می کند و در تلاش است تا با واکسیناسیون بحران کرونا را کنترل کند، صحت تزریق و دریافت واکسن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- * کارشناسان واکسیناسیون به دنبال پاسخ قانع کننده برای اشتباه حیاتی کارشناسان واکسیناسیون نیز این سوال را مطرح کردند که چطور یک اشتباه ده ها بار تکرار می شود، اما کسی متوجه آن نمی شود؛ در حال حاضر پلیس فرانسه با همکاری دستگاه های اطلاعاتی این کشور تحقیقات گسترده ای در مورد این خطا آغاز کرده است.

* شیشه های خالی واکسن فایزر با آب مقطر پر شده است هنوز مشخص نیست که آیا واکسن تقلبی وارد کشور فرانسه شده یا عوامل این تقلب داخلی بوده و هنگام آماده سازی واکسن مرتکب جرم شده اند؛ در این مرحله علل خطا مشخص نیست و تحقیقات در حال انجام است.

در حال حاضر یک کارشناس بهداشت برای تقویت اقدامات ایمنی به محل واکسیناسیون فرستاده شده تا ناظر بر روند اجرایی باشد؛ تزریق سرم فیزیولوژیکی هیچ تاثیری بر سلامتی ندارد و درواقع یک محلول آب نمک است که در درمان های مختلف مانند پاک کردن زخم ها، یا به عنوان رقیق کننده در هنگام تزریق استفاده می شود.

  * تزریق واکسن تقلبی در مکزیک و لهستان به گفته رسانه های آمریکایی شرکت فایزر روز چهارشنبه تأیید کرد که دزهای مشکوک واکسن وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تزریق آب مقطر تا داروی ضد چروک به جای واکسن فایزر/ اعتراض شهروندان در چند کشور

از تزریق آب مقطر تا داروی ضد چروک به جای واکسن فایزر/ اعتراض شهروندان در چند کشور