مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-04-27اقتصادي

145 میلیارد تسهیلات حمایتی به باشگاه های ورزشی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 145 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به باشگاه های ورزشی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، حمید کریمی گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و در یک اقدام بی سابقه 243 باشگاه ورزشی چهارمحال و بختیاری از تسهیلات و وام های حمایتی بهره برده اند.

کریمی با اشاره به صدور مجوز فعالیت 578 باشگاه ورزشی در این استان گفت: از این تعداد، 388 باشگاه ورزشی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که تاکنون مبلغ 145 میلیارد ریال وام با بهره پایین به 243 متقاضی پرداخت شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل پرونده 145 باشگاه، بیان کرد: در حال پیگیری از بانک های عامل برای رفع مشکلات هستیم تا تمامی متقاضیان از تسهیلات حمایتی استفاده کنند.

وی همچنین از تلاش برای تمدید مهلت و تعویق زمان بازپرداخت اقساط با توجه به ادامه دار بودن تعطیلی باشگاه های از طریق وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان استان در مجلس و سایر متولیان خبر داد.

به گفته کریمی، باشگاه های ورزشی از ابتدای شیوع کرونا ، جز مشاغل اول استان در گروه های دو و سه دسته بندی و بیشترین آسیب را از تعطیلی تحمل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 میلیارد تسهیلات حمایتی به باشگاه های ورزشی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

145 میلیارد تسهیلات حمایتی به باشگاه های ورزشی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد