مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-04-27اقتصادي

جانمایی و راه اندازی شهرک صنعتی اختصاصی فرش دستباف در آذربایجان شرقی


در دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با رییس مرکز ملی فرش ایران، زمینه های ایجاد شهرک تخصصی فرش دستبافت در استان مورد بررسی قرار گرفت - در دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان با رییس مرکز ملی فرش مطرح شد جانمایی و راه اندازی شهرک صنعتی اختصاصی فرش دستباف در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی در دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با رییس مرکز ملی فرش ایران، زمینه های ایجاد شهرک تخصصی فرش دستبافت در استان مورد بررسی قرار گرفت علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به قابلیت های استان آذربایجان شرقی در حوزه فرش دستبافت گفت: برای احداث شهرک تخصصی فرش دستبافت در استان اعلام آمادگی می کنیم.

وی گفت: توسعه صنعت فرش استان، یکی از اصلی ترین اولویت های ماست و از از هیچ گونه کمک و حمایتی در این زمینه دریغ نمی کنیم.

فرحناز رافع ، رییس مرکز ملی فرش ایران نیز در این دیدار، ظرفیت استان آذربایجان شرقی را برای برپایی شهرک های صنعتی فرش دستباف، رونق تولید، صادرات فرش دستباف و نوغان داری، فوق العاده ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛ وی گفت: به زودی احداث و راه اندازی این شهرک ها به اتفاق و حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی و راه اندازی شهرک صنعتی اختصاصی فرش دستباف در آذربایجان شرقی

جانمایی و راه اندازی شهرک صنعتی اختصاصی فرش دستباف در آذربایجان شرقی