مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:202021-04-27اقتصادي

بررسی مشکلات حوزه کشاورزی سپیدان و بیضا


مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان های سپیدان و بیضاء در استان فارس، طی دیدار نماینده آن شهرستان ها با وزیر جهادکشاورزی طرح و بررسی شد.

- در دیدار نماینده سپیدان و بیضا با وزیر جهادکشاورزی انجام شد؛ بررسی مشکلات حوزه کشاورزی سپیدان و بیضا ایسنا/فارس مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان های سپیدان و بیضاء در استان فارس، طی دیدار نماینده آن شهرستان ها با وزیر جهادکشاورزی طرح و بررسی شد.

محسن علیزاده در دیدار با کاظم خاوازی، وزیر جهادکشاورزی که با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی همراه بود، مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان های سپیدان و بیضاء را طرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضاء، در این دیدار عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بخش کشاورزی با داشتن زیر بخش های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و جنگلداری یکی از مهمترین بخش های اقتصاد کشور است.

محسن علیزاده خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی با توجه به اهمیت اقتصادی، اجتماعی و امنیتی فراوانی که دارد؛ اما به اندازه لازم مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی اضافه کرد: کشاورزی در کشور ایران با داشتن ویژگی های بسیار از جمله چهار فصل بودن، توانایی زیادی برای تبدیل شدن به موتور محرکه اقتصاد در چارچوب اقتصاد مقاومتی و جایگزینی نفت را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات حوزه کشاورزی سپیدان و بیضا

بررسی مشکلات حوزه کشاورزی سپیدان و بیضا