مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-28اجتماعي

قصه کرونا به سر می رسد...


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقه قصه گویی برای همه گروه های سنی با تمرکز بر کرونا گفت: معتقدیم که قصه می تواند شرایط سخت را با فنی زیبا تغییر دهد و نوید بخش روزهای خوب باشد و احوال بچه ها را نسبت به این روزها تغییر دهد.

- ایسنا/البرز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقه قصه گویی برای همه گروه های سنی با تمرکز بر کرونا گفت: معتقدیم که قصه می تواند شرایط سخت را با فنی زیبا تغییر دهد و نوید بخش روزهای خوب باشد و احوال بچه ها را نسبت به این روزها تغییر دهد.

قاسم سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشنواره قصه گویی اظهار کرد: اعتقاد داریم که قصه گویی یک هنر بی نظیر مداوم و جاری است و چون تکرار پذیر است و موضوعات متعددی را شامل و با روحیه های مختلفی بیان می شود، برای همه نسل ها قابل استفاده است و زمینه خیلی خوبی برای تبادل تجربه و شعار چند سال اخیر (آینده ساختنی است ) را می تواند فراهم کند.

وی در مورد نحوه برگزاری جشنواره قصه گویی گفت: با توجه به شرایط کرونا امسال بیست و سومین جشنواره قصه گویی کاملا به صورت مجازی برگزار می شود و همه عزیزان می توانند با دسترسی به آدرس سایت http://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه کرونا به سر می رسد...

قصه کرونا به سر می رسد...