مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-04-28بين الملل

بلینکن: واشنگتن و مسکو می توانند بر روی ثبات استراتژیک همکاری کنند


وزیر خارجه آمریکا در گفتگویی اعلام کرد، واشنگتن و مسکو می توانند بر روی منافع مشترک نظیر ثبات استراتژیک و توسعه پیمان نیواستارت همکاری کنند، - وزیر خارجه آمریکا در گفتگویی اعلام کرد، واشنگتن و مسکو می توانند بر روی منافع مشترک نظیر ثبات استراتژیک و توسعه پیمان نیواستارت همکاری کنند، اگر که تنش ها با مسکو کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری سی.

ان.

ان گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه تنش زایی نکند، فکر می کنم که ما می توانیم با یکدیگر بر روی منافع مشترک و استراتژیک همکاری داشته باشیم.

به عنوان مثال می توانیم بر روی ثبات استراتژیک و معاهده کنترل تسلیحاتی نیواستارت یا حتی حوزه های دیگر همکاری کنیم.

آمریکا و روسیه در حال حاضر درباره برگزاری یک نشست احتمالی بین جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و همتای روسش در اوایل تابستان سال جاری میلادی در حال رایزنی و گفتگو هستند.

وزارت خارجه روسیه اخیرا دور جدید تحریم های آمریکا علیه مسکو را محکوم کرده و گفته بود که اینها بر خلاف منافع دو کشور هستند.

آمریکا 32 شخصیت حقوقی و حقیقی روس را تحریم و 10 دیپلمات این کشور را از آمریکا اخراج کرده و به کمپانی های آمریکایی نیز دستور داده تا از خرید سهام دولتی روسیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: واشنگتن و مسکو می توانند بر روی ثبات استراتژیک همکاری کنند

بلینکن: واشنگتن و مسکو می توانند بر روی ثبات استراتژیک همکاری کنند