مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-28اقتصادي

سرمایه گذاری 670 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام برای اشتغالزایی در گلستان


زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف اصلی توسعه کسب و کارهای پایدار و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی جوامع کم برخوردار با توجه به مزیت های نسبی و رقابتی مناطق مذکور شروع به فعالیت کرده است.

پرورش و مشارکت نیروی انسانی کارآمد و ماهر، اقتصاد ایستا را به اقتصاد پویا و متکی به دانایی و سرمایه انسانی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در راستای ایجاد اشتغال توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفتگویی با محمدمهدی سلمانزاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان انجام شده که با هم می خوانیم.

* ایجاد اشتغال برای 5 هزار و 619 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فارس: در سال گذشته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشتغالزایی خوبی در استان داشته در این زمینه توضیحاتی دهید؟ سلمان زاده: در سال گذشته در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی و تولید اشتغال توانستیم با تلاش های شبانه روزی یک هزار و 873 طرح را توسط 18 مجری در 13 شهرستان استان اجرا کنیم که در اجرای این طرح ها در مجموع 192 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که از این میزان 67 میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی و مابقی سهم آورده سرمایه گذار بوده که در این راستا 5 هزار و 619 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 670 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام برای اشتغالزایی در گلستان

سرمایه گذاری 670 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام برای اشتغالزایی در گلستان