مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-04-28سياسي

آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی همدان


همدان _ رییس کل دادگستری استان همدان از آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا عدالتخواه در آیین شروع به کار کمیته های مصلحین در نظام مهندسی استان همدان که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: برقراری آرامش و رفع اختلافات در هر زمینه ای وظیفه شرعی و انسانی ما است و این موارد از مزایا و محاسن کمیته های مصلحین محسوب شده که دنبال می شود.

وی از افتتاح 6 کمیته مصلحین برای برقراری سازش و اصلاح ذات البین در دعاوی مرتبط با نظام مهندسی در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت های موجود این مجموعه به صورت تخصصی در راستای تحقق فضایی دوستانه و به دور از اختلاف گام برداریم.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: از نتایج این کمیته ها که به صورت تخصصی کار را دنبال می کنند، حتی اگر پرونده ای ختم به مصالحه نشود، قاضی می تواند به عنوان مبنایی تخصصی برای تصمیم گیری استفاده کند.

عدالتخواه تصریح کرد: این موارد برای زمینه سازی در خصوص ایجاد دادگاه های تخصصی مثمرثمر است، چراکه در رشته های مختلف، قاضی به تنهایی نمی تواند حکم بدهد و باید صاحب نظران اظهارنظرهای تخصصی خود را در پرونده های قضایی مربوطه ارائه بدهند تا با کمک آنها ابهامات پرونده مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی همدان

آغاز به کار 6 کمیته مصلحین در نظام مهندسی همدان