مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-28سياسي

آزادی 12 زندانی به همت انبارداران ری


رییس اتحادیه انبارداران شهرستان ری گفت: در طرح کرامت امام حسن مجتبی(ع) 12 زندانی که محل سکونت آن ها در محدوده شهرستان ری است به همت اعضای اتحادیه انبارداران پس از پرداخت مبالغ دیه آزاد شدند.

- سید محسن کشاورزی رییس اتحادیه انبارداران شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به آزادی زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری اظهار کرد: در طرح کرامت امام حسن مجتبی(ع) 12 زندانی که محل سکونت آن ها در محدوده شهرستان ری است به همت اعضای اتحادیه انبارداران پس از پرداخت مبالغ دیه آزاد شدند که 4 نفر خانم و 8 آقا هستند.

وی گفت: در سال های گذشته مبالغ کمک برای آزادی زندانیان در مراسم آن ها به طور ماهیانه همچنین در اعیاد و مراسمات خاص انجام می شود.

کشاورزی با بیان اینکه در ماه مبارک امسال و با همکاری اعضای اتحادیه انبارداران تاکنون بیش از 1 میلیارد و 648 میلیون ریال کمک نقدی برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است، یادآور شد: میزان کمک های مردمی در زمینه تهیه مایحتاج نیازمندان و آزادی زندانیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به واسطه آسیب های ناشی از شیوع بیماری کرونا برای حمایت از قشر ضعیف جامعه افزایش 20 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 12 زندانی به همت انبارداران ری

آزادی 12 زندانی به همت انبارداران ری